اَلو...خدا
 
درباره وبلاگ


سلام سارا هستم ،به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ برای تمامی افراد در زمینه های گوناگون طراحی شده امیدوارم از این وبلاگ در زمینه مورد نیاز خودتون بهره لازم رو ببرید با نظراتتون منو در بهبود این وبلاگ همراهی کنید با آرزوی آرامش و سلامتی
<
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 52
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 164
بازدید کل : 56329
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 48
تعداد آنلاین : 1



کد شمارش معکوس سال نو

کلبه کادو




 

 کادو  شیک     
اَلو......اَلو خدا..... .
.
بیا......بیا کارت دارم
.
 
خدا جون، تو رو خدا قطع نکن...........
گوشی رو با هزار تا زحمت یواشکی برداشتم که مامانم نفهمه!! آخه اون میگه پول نداریم بخوایم قبض تلفن و بدیم...!! ولی من زود حرفمو میزنم باشه؟؟
نرو بمون.................
خدا جونم بیا آدم بدا رو دعوا کن ،آخه اونا بابامو اذیت کردن ،بابام ناراحته .
من هر شب میبینم یواشکی گریه میکنه ...
منم براش گریه کردم ...
خدا جون آدم بدارو بزن . اونا مارو دوس ندارن...
خدا جون بیا با پول دعوا کن!
من دوسش ندارم ،آخه همه به خاطر پول بابامو اذیت میکنن.تازه،صاحب خونمونم میگه چون پول ندارید باید از این جا برید.............
خدا جون پولم بزن باهاش قهرم .....................
خدا جون مامانم بفهمه دارم با تلفن حرف میزنم دعوام میکنه بازم به خاطر پول....!!!
پس دفعه بعد تو به من زنگ بزن بهم بگو که دعواشون کردی،من منتظرتم..........
 کادو شیک

 



نظرات شما عزیزان:

دایی رضا
ساعت19:19---27 تير 1391
سلام لینک شدی بانو

دایی رضا
ساعت13:30---27 تير 1391
سلام سارا جان

مرسی که ب وب من اومدی

دوس داشتی همو بلینکیم بگو


دایی رضا
ساعت13:29---27 تير 1391
کاش می شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

کمی مجازی غصه خورد

کمی مجازی درد کشید

و در عوض کمی واقعی خندید!

کمی واقعی شاد بود....


صدرا(1)
ساعت2:13---25 تير 1391
این هم آدرسم منتظرت هستم هر چند خودت منو به خونت دعوت کرده بودی.
چشم های اشک بار این ناناز بدجوری آتیش به دلم میزنه معلومه در اوج دلتنگی بوده.


صدرا
ساعت15:11---24 تير 1391
خیلی زیبا بود امیدوارم دلت مثل قلمت پر از غم نباشه گلم
سلام صدرا جان مرسی بهم سر زدی ولی آدرس وبلاگتو اشتباه وارد کردی نتونستم بیام


مرتضی
ساعت10:40---24 تير 1391
سلام سارا جون
وبت واقعا قشنگه لینک شدی
بازم سر بزن
بای


hamidreza
ساعت22:37---23 تير 1391
سلام ساراجون/وبت عالیه/ به منم سر بزن /
نظر یادت نره/راستی لینکیدمت


ساینا
ساعت3:21---23 تير 1391
ممنون عزیزم
خیلی قشنگ بود


yasmin
ساعت23:52---22 تير 1391
سلام خوبی
خیلی دوس داشتم
ممنون


قلب یخی
ساعت23:42---22 تير 1391
سلام
مطالب و وبلاگت خیلی خیلی قشنگ هستند.من هم شمارو لینک میکنم
موفق باشی


رضا
ساعت23:41---22 تير 1391
خیلی باحال بود سارا جون

میگم راستی این رضا بالایی کیه


رضا
ساعت17:10---22 تير 1391
سلام عزیزم
وااااااای خیلی قشنگه
کاش خدا بش زنگ بزنه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:خدا, :: 15:44 ::  نويسنده : سارا